Liwocz – zimowe pejzaże


Pogoda ostatnio nie sprzyja fotografowaniu. Znowu w Jaśle zaczęło padać. Może to i dobrze bo jest czas na nadrobienie fotograficznych zaległości 🙂 Przeglądając ostatnio moje zimowe „pstryki” znalazłem fotografie z wycieczki na Liwocz. Dziś postanowiłem zdać fotorelację z tego wypadu.

Liwocz (dawniej Lewocz) jest to najwyższe wzniesienie na Pogórzu Ciężkowickim, wznoszące się na 562 m n.p.m. Góra ta porośnięta jest lasem mieszanym z przewagą lasu iglastego oraz buczyną karpacką. Na samym szczycie znajduje się platforma widokowa z krzyżem. Widok z wierzchołka jest przepiękny szczególnie zimą. Doświadczyłem tego widoku w styczniu tego roku. Na zdjęcia planowałem wybrać się o świcie ale pogoda nie dopisała. Na szczęście przez dzień pogoda się poprawiła więc wyruszyłem po południu. Oto relacja:

One Comment Add yours

  1. Natalia pisze:

    Pamiętam jak akurat zdążyliśmy na zachód : )

Skomentuj

