Mroźny weekend


W ostatni weekend poświęciłem się całkowicie fotografowaniu. Efektem moich zmagań jest poniższa seria zdjęć. Pogoda w miarę dopisała, wschody były słoneczne, temperatura kilka stopni poniżej zera. Za cel obrałem ponownie miejscowość Folusz i tamtejszy potok Kłopotnica. Dalej męczyłem temat lodu ponieważ klimat nad Kłopotnicą zimą jest najciekawszy. Lubię to miejsce i mimo, że posiadam stamtąd „kilkugigową” kolekcje zdjęć, to lubię tam wracać. Tam zawsze pojawia się coś nowego, coś nieodkrytego wcześniej przeze mnie. To miejsce za każdym razem pozwala zauważyć jakiś nowy motyw, który okazuje się bardzo fotogeniczny. Mam wrażenie, że takich motywów będzie jeszcze bardzo wiele. Gdyby tylko wolnego czasu było więcej…

One Comment Add yours

  1. pinus pisze:

    niesamowite szczegóły, musisz być ogromnie spostrzegawczy 😉

Skomentuj

