Wiosna w pełni ?


Wczoraj kilka ładnych godzin spędziłem w lasach w okolicach wsi Wydrze. Postanowiłem sobie sfotografować tamtejszą florę w wiosennej szacie. Warunki były idealne. Takie dni nie zdarzają się często, co widać po ilości gigabajtów danych na dysku 🙂 Eksperymentowałem także z wazeliną na starym filtrze 🙂 Kilka fotografii tą techniką wyszło całkiem ciekawych, ale wole chyba tradycyjne metody. Poniżej prezentuje obszerną relację z tego wypadu, bo mam problem z wybraniem najlepszych fotek. Mam nadzieję,  że Was nie zanudzę. Zapraszam więc do lasu…

2 Comments Add yours

  1. Piękny dywanik masz w tym lesie !! 🙂

  2. pandorcia pisze:

    Uwielbiam takie miejsce i w mieście najbardziej mi ich właśnie brakuje :((

Skomentuj

