Czas podsumowań


Nadszedł czas podsumowań. Wystawa i finisaż na jej zakończenie dobiegły końca. Z sentymentem będę wspominał to wydarzenie. Wystawa pt. ” Przyroda światłem malowana” , którą można było do dziś oglądać w Brzozowskim Muzeum Regionalnym jest już przeszłością. Mam jednak nadzieję, że wielu osobom zapadnie w pamięć i wielu będzie ją miło wspominać. W tym miejscu chciałem podziękować Dyrektorowi Muzeum Regionalnego panu Mariuszowi  Kaznowskiemu za możliwość wystawienia swoich prac. Podziękowania należą się także pani Agnieszce Adamskiej oraz Mateuszowi Kułakowi za organizację wystawy. Muszę przyznać, że wszystko było dopięte na ostatni guzik, wszystko było perfekcyjnie przygotowane. Drobne detale takie jak odgłosy przyrody w tle zrobiły niesamowity efekt . Nowoczesny klimat i wystrój Muzeum niewątpliwie poprawiły odbiór prac. Sala wystawowa była doskonale oświetlona, a sala konferencyjna, w której miałem przyjemność opowiadać o swojej przygodzie z fotografią miała doskonałą akustykę. Przedstawiane diaporamy doskonale się tam prezentowały. Za to wszystko i znacznie więcej, jeszcze raz – wielkie dzięki 🙂

To już drugi raz, gdy mam przyjemność organizować wystawę w Brzozowie. Poprzednią wystawę „Kreację natury” można było oglądać w dniach od 25 października do 5 grudnia w Bibliotece Pedagogicznej w Brzozowie. Za jej organizację odpowiadała z kolei kierownik Biblioteki Elżbieta Szul, Piotr Boczar, który prowadził wernisaż oraz Mateusz Kułak. Wam również bardzo dziękuje.

Cieszę się, że zarówno moja pierwsza jak i druga indywidualna wystawa odbyły się właśnie w Brzozowie. Frekwencja dopisała, a pytania, które pojawiały się w trakcie oglądania fotografii utwierdzają mnie w przekonaniu, że było warto. Udało mi się wzbudzić w widzach ciekawość i zainteresowanie fotografią przyrodniczą. Wpisy w księdze gości dają kopa do dalszych poszukiwań ciekawych kadrów.

Poniżej przedstawiam fotorelację z finisażu wystawy „Przyroda Światłem Malowana”

One Comment Add yours

  1. Agnieszka Adamska pisze:

    Bartosz dziękujemy Ci za te niezwykle miłe słowa… Dziękujemy za doznania duchowe, których mogliśmy doświadczyć w czasie trwania wystawy i finisażu…
    W imieniu wszystkich pracowników Muzeum Regionalnego w Brzozowie jeszcze raz składam serdeczne gratulacje!!!

    Agnieszka Adamska

Skomentuj

