Babie lato


Do rozpoczęcie astronomicznej jesieni jeszcze prawie miesiąc, jednak jej atrybuty można już znaleźć w lasach. Za oknami jeszcze zielono, na wsiach kopią już ziemniaki, w lasach można znaleźć miejsca gdzie kwitnie już wrzos… Wszystko wskazuje na to, że nadchodzi babie lato – okres ciepłej pogody zaczynający się we wrześniu. Dla mnie wraz z jesienią nadeszła pora realizacji fotograficznych wyzwań. Założyłem sobie, że w tym roku sfotografuje zimowita jesiennego oraz ponownie wybiorę się w Bieszczady uchwycić klimat tamtejszych porannych, jesiennych mgieł. Mam nadzieje, że znajdę trochę czasu na realizację wyzwań. Jak na razie muszę zadowolić się wrzosem, jaszczurkami i popularną ostatnio u mnie rosiczką 🙂

Jeden komentarz Dodaj własny

  1. Ania pisze:

    Tyle razy byłam w rezerwacie Torfy na tych torfowiskach i nie widziałam rosiczki 😦 Gdzie one są, że ja ich nie widzę :/ Zdjęcia piękne jak zawsze 🙂

Dodaj komentarz