Pejzaże Toskanii


Podobnie jak rok temu na wrześniowy urlop wybraliśmy się do Włoch. Część tego czasu spędziliśmy w Toskanii, gdzie nie mogłem odmówić sobie wstawania o świcie, lub wypadów na zachody słońca. W tym roku było mi znacznie łatwiej planować wyjazdy, ponieważ rozeznanie terenu częściowo wykonałem w 2016 r. A jak wiadomo w fotografii pejzażowej jest to bardzo istotne. Jedyne czego mi zabrakło w tym czasie to mgły. Mgły plus toskańskie pejzaże zawsze współgrają. Niestety mgieł nie było praktycznie w ogóle. Może za rok ? Większość fotografii wykonała została w Val d’Orcia – dolinie, którą każdy fotograf doskonale zna – choćby ze zdjęć.

W tym miejscu po prostu muszę polecić agrosturystykę w której miałem przyjemność spędzić wakacje:

Gdyby ktoś wybierał się do Toskanii z myślą o fotografowaniu, bądź typowo rekreacyjnie to serdecznie polecam Agroturystykę Il Gorgo – http://ilgorgo.pl/pl/home/

Prowadzona ona jest przez przesympatyczną Polkę – Danutę.

Nie dość, że miejsce jako punkt wypadowy jest idealne, to dodatkowo  jedzenie przygotowywane przez Danutę to po prostu petarda !!! Polecam.

Dodaj komentarz