Rzym i Watykan


Z uwagi na to, że ostatnio w nagłówku mojej strony pojawiło się sformułowanie "fotografia podróżnicza" co sugeruje, że tego typu zdjęcia powinny się na niej pojawiać, postanowiłem podzielić się z Wami fotografiami z Rzymu i Watykanu. Ponadto post ten wpisuje się w tematykę poruszaną przeze mnie w ostatnich wpisach czyli fotografowania we Włoszech.

O samym Rzymie nie trzeba wiele pisać, aby zachęcić kogoś do jego odwiedzenia. Każdy przecież chce kiedyś zobaczyć Rzym. Nazywany “Wiecznym miastem” jest jednym z najczęściej odwiedzanych przez turystów miejsc na świecie. Miasto o niesamowitym zagęszczeniu zabytków i budowli sięgających kilku tysięcy lat wstecz. Wszystkie zabytki, które zobaczyłem w Rzymie zrobiły na mnie niesamowite wrażenie. Z pewnością powrócę w przyszłości do tego miasta bo jeden dzień to zdecydowanie za mało aby poznać je choćby w kilku procentach. Zdjęcia pochodzą z 2017 r. z jednego dnia, który miałem okazję spędzić w „Wiecznym Mieście”.

Dodaj komentarz